РЕБРЕНДИНГ VELOLIFE ВДНГ

Компанія «Velolife» займається прокатом велосипедів, роликів їх ремонтом і організацією вело квестів. «Velolife» знає як з користю і цікаво провести час.
Завдання – змінити логотип компанії. Зробити його більш динамічним і таким, що запам’ятовується. Зберегти корпоративні кольори – зелений і оранжевий.
Розробити слоган – VeloLife – найдобріша мережа велопроката.
• Логотип: ми зробили його більш динамічним і таким, що запам’ятовується, але при цьому зберегли корпоративні кольори – зелений і оранжевий.⠀
• Слоган, концепція і позиціонування: VeloLife – найдобріша мережу велопроката.
• Стратегія реклами
• Графічні матеріали для реклами
• Акції лояльності
• Сайт
• Сторінки в соцмережах
Проект
РЕБРЕНДИНГ VELOLIFE ВДНГ
Клієнт
Velo Life
Наша роль
Design, WEB, SMM
ЩО БУЛО ЗРОБЛЕНО
- Логотип
- Слоган
- Концепція і позиціонування
- Стратегія реклами
- Графічні матеріали для реклами
- Акції лояльності
- Сайт
- Сторінки в соціальних мережах
Теги



